Dolar 37,9868
Euro 41,2862
Altın 3.720,81
BİST 9.810,94
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 11°C
Hafif Yağmurlu
İstanbul
11°C
Hafif Yağmurlu
Cum 13°C
Cts 17°C
Paz 18°C
Pts 20°C

Hödlmayr, Avrupa ile Türkiye arasında demiryolu taşımasını sürekli hale getiriyor

Tüm taşıma modlarının kullanımını daima olarak birleştiren ve uygunlaştıran multimodal araç lojistiği uzmanı Hödlmayr, 2024’e demiryolu kapasitelerinin genişletilmesi maksadıyla başladı. Hödlmayr, bu kapsamda Avrupa ile Türkiye ortasındaki demiryolu güzergahının artırılması çalışmalarını hızlandırdı.

Hödlmayr, Avrupa ile Türkiye arasında demiryolu taşımasını sürekli hale getiriyor
REKLAM ALANI
26 Şubat 2024 19:48
49

Tüm taşıma modlarının kullanımını daima olarak birleştiren ve güzelleştiren multimodal araç lojistiği uzmanı Hödlmayr, 2024’e demiryolu kapasitelerinin genişletilmesi maksadıyla başladı. Hödlmayr, bu kapsamda Avrupa ile Türkiye ortasındaki demiryolu güzergahının artırılması çalışmalarını hızlandırdı. 

 

ARA REKLAM ALANI

Konuyla ilgili açıklama yapan Hödlmayr Türkiye Genel Müdürü Hande Gaye Çarıkcı, “Çek Cumhuriyeti’nden İstanbul Boğazı ve Marmaray Tüneli üzerinden Kocaeli’ne planlanan güzergahı halihazırda birkaç kere muvaffakiyetle test ettik. Güzergâh, Nisan 2024’ün sonundan itibaren her iki tarafta de haftada bir defa çalışacak. İthal araçlar için Avrupa’dan Türkiye’ye, ihraç araçlar için de Türkiye’den Avrupa’ya yıllık yaklaşık 22 bin araçlık bir hacimden bahsediyoruz” diye konuştu.  

 

“Sürdürülebilirlik uzun vadeli kurumsal hedefimiz”

Sürdürülebilirlik ve iklim kriziyle gayret hususlarında faaliyetlerini hızlandıran Hödlmayr’ın CFO’su Robert Horvath şunları söyledi, “Şirket olarak amacımız, burada kalıcı ve pahalı bir katkı sağlamak ve bu husustaki sorumluluğumuzu yerine getirmek. Demiryolu kapasitelerinin daima olarak artırılmasını da bu gayretimizin temel taşlarından biri olarak görüyoruz. Bu kapasitenin 2021’e kıyasla 2030 yılına kadar iki katına çıkarılmasını hedefliyoruz.”

 

Taşımacılığın karayolundan demiryoluna kaydırılmasının etrafa çok değerli yararlar sağladığını da kelamlarına ekleyen Horvath, “Bağımsız bir enstitü tarafından yapılan hesaplamalara nazaran, kamyon yerine demiryolunun kullanılması, taşınan araç başına CO2 emisyonlarını yüzde 75 oranında azaltıyor. Yılda 1,9 milyon adet araç teslim ediyoruz ve şu anda bunun yaklaşık yüzde 14’ü demiryolu ile gerçekleştiriliyor. Bu potansiyeli daima olarak kullanmak ve daha da genişletmek istiyoruz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Wordpress Hosting turkish plastic manufacturers Megane Yedek Parça Clio Yedek Parça torba filtre road safety yer yıkama makinesi balkan turu ankara çıkışlı kontrol cihazları tam kapsamlı check up fiyatları güneş paneli sistemleri mom jean konteyner hava yastığı iç mimarlık utts dağıtım transformatörü e imza saat Renault Yedek Parça briket fiyatları su jeti istanbul ingilizce kursu Kaya Tuzu