Dolar 34,7834
Euro 36,8201
Altın 2.955,22
BİST 9.935,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 15°C
Hafif Yağmurlu
İstanbul
15°C
Hafif Yağmurlu
Cts 14°C
Paz 17°C
Pts 15°C
Sal 12°C

MAN, IAA Transportation 2024 fuarında geniş tahrik sistemi çeşitliliğiyle ilham verdi

Nakliyat dalında sürdürülebilirliğin öncüsü MAN, IAA 2024 fuarında, “Simplifying Business” sloganı altında birinci defa elektrikli, hidrojenli ve dizel teknolojili tüm kamyon tahrik sistemi portföyünü sergiledi.

MAN, IAA Transportation 2024 fuarında geniş tahrik sistemi çeşitliliğiyle ilham verdi
REKLAM ALANI
25 Eylül 2024 15:12
947

Taşımacılık bölümünde sürdürülebilirliğin öncüsü MAN, IAA 2024 fuarında, “Simplifying Business” sloganı altında birinci defa elektrikli, hidrojenli ve dizel teknolojili tüm kamyon tahrik sistemi portföyünü sergiledi. Fuarda, hafif dağıtım nakliyatına yönelik geliştirdiği 12 tonluk elektrikli kamyonunu MAN eTGL’nin dünya prömiyerini de gerçekleştiren şirket, böylelikle müşterilerine 12 tondan 50 tona kadar eksiksiz bir elektrikli kamyon portföyü sunmaya başladı. MAN fuarda ayrıyeten, birinci etapta 200 araçlık küçük bir seri halinde üreteceği hidrojen yanmalı kamyonu MAN hTGX’in prototipini de tanıttı. 

MAN Truck & Bus, IAA Transportation 2024 fuarında, karayolu yük nakliyatının karbonsuzlaştırmaya yönelik araçları ile ilgi odağı oldu. Şirket, inovatif ve sürdürülebilir nakliyat tahlillerini temsil eden elektrikli, hidrojenli ve son teknoloji dizel tahrikli kamyonlarını Salon 12, Stand C20’de sergiledi. “Simplifying Business” sloganı altında elektrikli, hidrojenli ve dizel teknolojili tüm kamyon tahrik sistemi portföyünü birinci defa sergileyen MAN, ayrıyeten elektrikli kamyonu eTGL’nin de dünya prömiyerini yaptı. 

ARA REKLAM ALANI

“Elektromobilite, MAN Kamyon ve Otobüslerinin ana tahrik teknolojisidir”

“CO2 içermeyen yük nakliyatına geçiş çeşitli tahrik teknolojileri ile karakterize edilse de odak noktamız açıkça ana tahrik teknolojisi olarak elektromobilite” diyen MAN Truck & Bus CEO’su Alexander Vlaskamp, şunları söyledi: 

“Tamamen yeni geliştirdiğimiz PowerLion aktarma organları ve yeni D30 motor ile dizel tahriki daha da verimli, ekonomik ve CO2 emisyonları açısından daha düşük hale getirdik. Bu motor TRATON GROUP’un ortak motor platformuna dayanmaktadır ve geliştirme departmanlarımız ortasındaki ağır iş birliğinin somut sonucudur. MAN’da yanmalı ve elektrikli kamyonları birebir seri üretim sınırında üretiyoruz, bu da talebin elektrikli kamyonlara yanlışsız kaymasına esnek bir halde reaksiyon vermemizi sağlıyor. Bununla birlikte, tahrik sistemi geçişinin başarılı olması için şarj altyapısının genişletilmesi, siyasetçiler, altyapı operatörleri ve üreticiler için mutlak bir öncelik olmalıdır.”

MAN IAA’da elektrikli kamyonu eTGL dünya prömiyerini yaptı

Taşımacılık kesiminde sürdürülebilirliğin öncüsü olan MAN, IAA 2024’te hafif dağıtım nakliyatına yönelik elektrikli kamyon portföyünü tamamlayan yeni 12 tonluk kamyonu eTGL’yi de birinci sefer tanıttı. 235 km’ye varan menzili, yaklaşık 30 dakikada süratli şarjı ve kasaya bağlı olarak 6.600 kg’a varan taşıma kapasitesiyle MAN eTGL, bilhassa kent içi lojistiğinde besin zincirleri, perakendeciler yahut hazır yemek bölümü için CO2 içermeyen sessiz ve ülkü kombinasyonu sunuyor. Fuarda, yeni elektrikli kamyonunun dünya prömiyerini gerçekleştiren MAN böylelikle, eTGS ve eTGX’in yanı sıra yeni eTGL ile 12 ila 50 ton ortasındaki tüm toplam yük portföyünü büsbütün elektrikli olarak sunmaya başlamış oldu. 

eTGL’nin “ağır” kardeşleri MAN eTGX ve MAN eTGS ise bilhassa ilgili tüm dalların, gövde tahlillerinin ve taşıma vazifelerinin ihtiyaçlarına uygun tahlillerle öne çıkıyor. Üç, dört, beş yahut altı adet modüler olarak birleştirilebilir ve değişken biçimde konumlandırılabilir aküyle, 18 ila 28 tonluk eTGX ve eTGS şasileri, isteğe bağlı 333, 449 yahut 544 elektrikli hp ile müşterilere daha fazla esneklik sunuyor. Bunun yanında MAN, IAA’da birinci sefer sunduğu ve MAN eTGX 6×2 şasi için yedinci yüksek voltajlı aküye sahip bir akü sistemiyle menzili de kıymetli ölçüde artırıyor. Yedinci akü, 623 kWh’lik kapasitesiyle ile sürüş stiline bağlı olarak yine şarj etmeye gerek kalmadan yaklaşık 650 km’lik bir menzil sağlıyor. Bu da eTGX ve eTGS’yi tipik uzun uzaklık nakliyecilik uygulamaları için kâfi hale getiriyor. Bu özelliklerinden ötürü büyük ilgi görmeye başlayan araçlara Fransa’dan 100 adetlik büyük sipariş dahil, şimdiden yaklaşık 2.300 adet talep alındı.

MAN, hidrojen komponentli motorlara sahip kamyonları piyasaya süren birinci üretici oldu

MAN, elektromobilitenin yaygınlaşmasına paralel olarak, tıpkı vakitte sıfır emisyon tahlili olarak hidrojen teknolojisi üzerinde de çalışmaya devam ediyor. MAN bu çalışmaları kapsamında, birinci etapta 200 araçlık küçük bir seri halinde üreteceği hidrojen yanmalı kamyonu MAN hTGX’in prototipini de yeniden bu fuarda tanıttı. 2025’ten itibaren belirlenen birtakım ülkelerdeki müşterilere birinci defa teslim edilecek MAN hTGX, tıpkı elektrikli muadili üzere, sıfır emisyonlu bir araç olarak katı kriterleri yerine getiriyor.

MAN, TGX ve TGS yarı römork çekicileri için yüksek verimli bir motoru piyasaya sürüyor

MAN, ayrıyeten yeni Power Lion aktarma organları ile de sıfır emisyonlu tahriklere teknolojik geçiş için çalışmaya devam ediyor. Şirket, bu geçiş sürecinde klâsik yanmalı motorlu kamyonlara yönelik devam eden talebi karşılamak gayesiyle TGX ve TGS yarı römork çekicileri için yüksek verimli bir motoru piyasaya sürüyor. TRATON GROUP’un teknolojik uzmanlığı temelinde MAN araçları için özel olarak geliştirilen motor, yeni MAN TipMatic 14 şanzıman, yeni kuşak frenler ve aerodinamik tedbirlerle değerli ölçüde yakıt tasarrufu ve yüzde 4’e varan CO2 azaltımı sağlıyor. Bu da aracın tüm kullanım ömrü boyunca, mevcut dizel fiyatlarıyla 20,000 Euro’nun üzerinde bir maliyet tasarrufu ve 35 tona kadar CO2 tasarrufu sağlaması manasına geliyor. 

Son teknoloji eseri güvenlik ve yardım sistemleri 

MAN IAA fuarında, karbonsuzlaştırma teknolojilerinin yanı sıra yeni asistan sistemlerinin de tanıtımını yaptı. 2024 yılı başından bu yana üretimde olan kamyon serileri için yaya ve bisikletli algılama sistemini, EBA acil fren asistanının üçüncü jenerasyonunu ve en savunmasız yol kullanıcılarını korumak için dönüş asistan sistemini üreten MAN, ayrıyeten TGE vanının çok çeşitli yeni güvenlik ve asistan işlevlerine sahip yeni versiyonunu da Mayıs ayındaki Transpotec fuarında tanıtmıştı. 

Öte yandan karayolu yük nakliyatının karbondan arındırılması konusu MAN’ın, IAA Transportation 2024’teki varlığının odak noktasını oluşturdu. Standının üretiminde geri dönüşüm materyallerini kullanan MAN, böylelikle sürdürülebilirlik kavramının standının dizaynına da yansıtmış oldu. Stantta kullanılan gereçlerin IAA’dan sonra depolanacağı ve öbür ticaret fuarları için kullanılacağı belirtildi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım utts fiyatları briket makinası ankara uyducu wordpress hosting ingilizce kursu cubes ankara sosyal medya ankara haberler Renault Yedek Parça karadeniz tur Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 doktora tez Ankara endoskopi labomat dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça ankara su jeti dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue Baharat Çeşitleri