Dolar 41,9043
Euro 48,9025
Altın 5.725,27
BİST 10.208,76
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 20°C
Az Bulutlu
İstanbul
20°C
Az Bulutlu
Paz 17°C
Pts 19°C
Sal 20°C
Çar 20°C

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı

Vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesini arttırmaya yönelik adımlar atan Büyükşehir, zabıta işçisine ‘etkili iletişim’ konusunda seminer verdi

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı
REKLAM ALANI
24 Mayıs 2024 16:36
90

Kocaeli halkının huzuru, refahı ve sıhhati için 7/24 vazife yapan Büyükşehir Zabıtası, vatandaşlara daha düzgün hizmet verebilmek ismine daima kendini yeniliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, hizmet içi eğitim kapsamında çalışana “etkili iletişim”, “öfke kontrolü” ve “problem çözme” konusunda seminer verdi. Zabıta Dairesi Başkanlığı Eğitim Salonu’nda düzenlenen seminere Zabıta Şube Müdürlüğü ve Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü çalışanı katıldı.

VATANDAŞLA KALİTELİ İLETİŞİM
Zabıta Şube Müdürü Faruk Tarı tarafından verilen eğitimde tesirli irtibatın kıymeti anlatıldı. Gerçekleştirdiği sunumla yanlışsız bağlantının püf noktalarını anlatan Tarı, vatandaşla olan irtibatın kaliteli hale getirilmesini isteyerek, işçiden daha özverili çalışmalarını istedi. Büyükşehir Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda eğitimlerin dönemler halinde devam edeceği belirtildi.

ARA REKLAM ALANI

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,